środa, 29 czerwca 2016

Amnezja- Rozdział 6

Heejooo~! ^w^
Ja żyję~! :3 I mam się dobrze ^^ 
Przepraszam, że nic nie wstawiałam ale uparłam się, że napiszę Amnezję i dopiero wtedy wezmę się za Ferajnę :p A bardzo mnie do niej ciągło :3
Nadszedł jednak czas na Amnezję, którą ostatni raz wstawiłam 27 kwietnia :p 
Przepraszam za długie oczekiwanie -.-
Możliwe, że już jutro pojawi się rozdział z Ferajny ^^
A na piątek będzie info. Nie chcę się tu rozpisywać :p
Nie przedłużam tylko zapraszam do czytania ^w^
Ano i na fanpage'a :3 
Enjoy~! <3
#Kimie

Obudziłem się o dziwo wypoczęty. Przeciągnąłem się, po czym spojrzałem na zegarek- 6:20. W prawdzie mógłbym jeszcze pospać ale na serio mi się nie chciało. Co jest bardzo dziwne, bo zazwyczaj ciężko mnie obudzić, przez co czasem się spóźniam. Poczułem wtem ruch obok siebie. Spojrzałem w prawo i ujrzałem słodko śpiącego Akashiego, który wtulił się w poduszkę. Zaraz, zaraz! Czy ja powiedziałem „słodko”?? Matko, co się ze mną dzieje?! Chyba powinienem iść do lekarza, czy coś. Westchnąłem ciężko, po czym gapiłem się na Akashiego z dobre 10 minut, zastanawiając się przy tym, czy go obudzić czy nie. A tą głupią myśl o tym, jak to Akashi słodko wygląda jak śpi ignorowałem. Znaczy próbowałem ignorować tą denerwującą myśl ale słabo mi to wychodziło. A może czymś się zatrułem?? Albo za dużo nauki?? No musi być jakiś powód!! Prychnąłem wkurzony i chciałem wstać lecz poczułem jak Akashi się rusza. Pomamrotał coś pod nosem, po czym wtulił się w moją rękę. No pięknie~! Znowu robi sobie z mojej ręki przytulankę. Halo~! To moja prawa ręka~! Jest mi ona potrzebna do bardzo ważnych rzeczy. Westchnąłem i położyłem się wkurzony. Czując jednak zapach malin uspokoiłem się i omal ponownie nie zasnąłem. Usiadłem i jakoś zabrałem swoją rękę z objęć Akashiego.
-Oi Akashi! Wstawaj, już rano.- Powiedziałem głośno. Ten mruknął coś i spał dalej.- Akashi~!- Tym razem poszturchałem go nieco. Westchnął i otworzył powoli oczy. Spojrzał na mnie i zmarszczył brwi.
-Co ty robisz w moim łóżku?- Zapytał sennym jeszcze głosem.
-To ja bym mógł zadać to pytanie. Lunatykowałeś wczoraj czy co?- Spojrzałem na niego zdziwiony. Akashi usiadł i chwilę się zastanowił.
-Ach tak, przyszedłem do ciebie. I zasnąłem. Przepraszam.- Powiedział trąc oczy. A ja siedziałem tak zszokowany. Akashi na serio mnie przeprosił?? Świat się wali. Boże, proszę przywróć temu psychopacie pamięć. Mogę nawet poświęcić swoje dwie gazetki. Ano i spraw abym nie używał na Akashim określeń „słodki”, „uroczy” i tym podobne. Spojrzałem na Akshiego, który przyglądał mi się z zaciekawieniem.
-Co??- Mruknąłem.
-O czym myślałeś?- Zapytał od razu.
-He?!
-O czym myślałeś? Miałeś spokojną minę i patrzałeś w jeden punkt.- Wyjaśnił spokojnie.
-Nieważne.- Przecież mu nie powiem~! Westchnąłem i wstałem, kierując się do łazienki.- Za dwadzieścia minut widzimy się w jadalni.- Powiedziałem i zamknąłem drzwi. Ogarnąłem się szybko, po czym wziąłem torbę i zszedłem na dół. Akashi już tam na mnie czekał.
-Gdzie śniadanie?- Spytałem nie widząc nic na stole.
-Dzisiaj możesz zdecydować co jemy. Więc na co masz ochotę?- Spytał spokojnie z lekkim uśmiechem. Usiadłem i zastanowiłem się chwilę.
-A może zrobimy jajecznicę?
-My?- Akashi spojrzał na mnie zdziwiony.
-Tak my. Robiłeś sobie kiedykolwiek śniadanie?- Zapytałem, a Akashi zaprzeczył.- Heh~! No to chodź.- Wstałem, a on za mną. Weszliśmy do kuchni, gdzie kucharka przygotowywała herbatę. Akashi podziękował jej za herbatę i poprosił aby wyszła. Ta ukłoniła się i wyszła dość szybko. Ja zaś podszedłem do lodówki i wyciągnąłem jajka, mleko, pomidory i szczypiorek. Z szafki zaś miskę i patelnię.
-Wbij te jajka do miski.- Powiedziałem Akashiemu. Ten przytaknął i wziął jajko po czym..... zbił je tak, że w misce pływały skorupki. Zachciało mi się śmiać ale powstrzymałem się.- Nie tak.- Wyciągnąłem skorupki, po czym dałem Akashiemu kolejne jajko. Trzymając jego dłonie delikatnie je rozbiłem i otworzyłem, wlewając środek do miski.- Rób to delikatnie ale stanowczo.- Powiedziałem, odkładając skorupki. Akashi wziął kolejne jajko i rozbił i udało mu się nie dodać do jajecznicy skorupek. Ja w tym czasie pokroiłem pomidora i szczypiorek.
-Co teraz?- Zapytał, gdy wszystkie jajka były już rozbite.
-Teraz trzeba.... wymieszać.- Chciałem powiedzieć „wytrzepać” ale dziwnie by to zabrzmiało. Wymieszałem szybko jajka, dodałem soli, pieprzu i mleka. Na patelnię wylałem trochę oleju, po czym wlałem jajka i dodałem pomidory oraz szczypiorek. (To nie jest twoja patelnia Akina xp- Dop. Aut.). Zamieszałem kilka razy i już po chwili wyłożyłem jajecznicę na talarze. Dodałem jeszcze po toście i już mogliśmy jeść. Usiedliśmy już w kuchni, bo po co przenosić się do jadalni. Spojrzałem na Akashiego, który wziął kawałek do ust. (Kimie nie myśl o podtekstach~! XD ).
-Bardzo smaczne.- Powiedział z lekkim uśmiechem. Oczywiście, że smaczne, bo to ja to zrobiłem~! No z małą pomocą. Sam wziąłem się za jedzenie, gdyż nie mieliśmy dużo czasu. Po zjedzeniu i wypiciu herbaty oraz spakowaniu drugiego śniadania wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy do szkoły.
-Daiki.- Powiedział nagle Akashi.
-He?!- Spytałem się jakże inteligentnie.
-Nauczysz mnie gotować?- Spytał, a mnie zatkało. Co ta amnezja z nim robi?! Boże, wysłuchaj mojej prośby zanim zwariuję.
-Mogę ale sam nie umiem wiele.- Mruknąłem, drapiąc się po karku. Tak, ja Aomine Daiki nie jestem kaleką w kuchni. Dlaczego? Ano moja kochana rodzicielka pewnego razu stwierdziła, że powinienem się nauczyć przyrządzać kilka potraw, gdy na przykład wyjadą gdzieś z ojcem albo po protu na przyszłość. Mamusia bardzo dba o to abym zdrowo się odżywiał. Muszę pamiętać aby do niej zadzwonić. Wracając jednak do tematu...
-Ja potrafię tylko herbatę zaparzyć.- Powiedział lekko zawstydzony tym faktem. Rumieniący się Akashi. Świat się kończy. I dlaczego on musi wyglądać tak słodko?? Aż mam ochotę pocałować te rumieńce. ŻE CO~?!! Nie~! Ja tego nie powiedziałem~!! To nie są moje słowa~! Pora się leczyć. Niech zamkną mnie w psychiatryku. Upadłem na głowę. Porwali mnie kosmici. Ja nie chcę umierać~!
-Daiki.- Mój wewnętrzny monolog przerwał Akashi. Spojrzałem się na niego i dopiero teraz do mnie doszło, że już dojechaliśmy. Wysiadłem z samochodu i podszedłem do niego.
-Dzisiaj pierwsza lekcja. Zrobimy sobie kolację.- Powiedziałem z uśmiechem, a Akashi odwzajemnił go. Ruszyliśmy w stronę szkoły, gdzie tuż za bramą czekała reszta. Przywitaliśmy się ze sobą krótko i ruszyliśmy na lekcję. Ja z lekkim uśmiechem, ignorując podejrzliwe spojrzenie Midorimy.

Lekcje i trening minęły o dziwo szybko. Ogółem dzisiejszy dzień jest dziwny. Akashi chce abym nauczył go gotować, Midorima sztyletuje mnie wzrokiem lecz nic nie mówi, Satsu się do mnie nie odzywa, Kise nie jest tak marudny jak zwykle, Murasakibara dał mi dzisiaj batonika. Chyba na serio świat się wali. Po jakże luźnym treningu zaciągnąłem tych idiotów na lody. I przez chwilę poczułem się tak, jak to było na początku gimnazjum. Jedyną różnicą był lekki uśmiech Akashiego. Być tak wesoły na myśl o lodach. Oj, zabrzmiało to dwuznacznie. I nie pogardziłbym tym drugim lodem. Ekhm~! Więc kupiliśmy te lody, zjedliśmy, posprzeczaliśmy się nieco o smaki, jednak w dobrych humorach wróciliśmy do domów. Nawet Glon się uśmiechnął~! Ja mówiłem, że świat się wali??

Po szybkim prysznicu i odrobieniu lekcji postanowiłem zadzwonić do mojej kochanej rodzicielki.
-Halo?- Usłyszałem jej głos po dwóch sygnałach.
-Witaj kochana rodzicielko. Z tej strony twój zajebisty synek. Dzwonię aby powiedzieć, że żyję.- Powiedziałem z uśmiechem.
-Oj synek. Ja wiem, że żyjesz. Mój instynkt macierzyński jest spokojny. Jednak nie powie mi, czy się dobrze odżywiasz.
-Dobrze, dobrze. Tylko tu dają mi stanowczo za dużo warzyw.- Udałem wielce zranionego.
-No jak oni mogą? Przecież mój wspaniały sportowiec bez odpowiedniej porcji mięska będzie słaby. To może przyjdziesz jutro. Zrobię ci twoje ulubione żeberka i ciasto czekoladowe.- Czy ja już wspominałem, że kocham ta kobietę??
-W taki wypadku bardzo chętnie. Tylko nie przyjdę sam.- W końcu mam pilnować Akashiego.
-Oczywiście. A co u twojego przyjaciela? Przypomniał coś sobie?
-Trochę tak, jednak tego najważniejszego jeszcze nie.
-Biedaczek. Więc widzę was jutro tuż po lekcjach. Chętnie poznam w końcu Akashiego. Chyba nie jest aż taki zły jak mówiłeś.
-Teraz jest niczym baranek.
-Baranki są słodkie~!
-Ta, on też.
-Co?
-Nic, nic.- Po co ja to mówię nagłos??- Zapytałbym co u was ale skoro jutro będziemy się widzieć to ominę to pytanie.
-Powiem ci tyle, że ojciec bierze się za remont tarasu. I planujemy zbudować basen. Co ty na to??
-Basen na zimę??
-Planujemy Daiki. Teraz ojciec zrobi taras i salon przy okazji, a na wiosnę zbudujemy basen.
-Taras, salon, wasza sypialnia i zapewne jeszcze strych, z którego jak mniemam chciałaś pokój zrobić.
-Ale na razie lepiej aby ojciec tego nie wiedział.- Mruknęła ze śmiechem. No tak, moja mama to bardzo sprytna kobieta. Namówi na coś ojca to po tym namówi na coś jeszcze i tatuś się zgadza.
-I tak zapewne już się domyśla. Tyle latek już ze sobą jesteście~!
-Aż tyle to jeszcze nie. Przecież ty urodziłeś się wręcz na naszą pierwszą rocznicę ślubu. A wtedy musiałam zająć się moim syneczkiem. To dzięki mnie jesteś wysoki, przystojny i mądry.- Powiedziała z dumą. No ja jej jutro taki duży bukiet kwiatków przyniosę~!
-Najlepsze geny po tobie.- Powiedziałem z uśmiechem.
-Po ojcu masz wygląd. I magnez jak mniemam.
-Magnez?!
-Magnez na dziewczyny.- Zaśmiała się.
-A to to tak~! Ale oczywiście jeszcze nie znalazła się taka co jest idealna niczym ja.- A co~! Zajebisty w końcu jestem.
-Oj synek, tylko nie oświadcz się samemu sobie.
-Tego oczywiście nie zrobię. Wiesz mamuś jednak trzeba zostawić po sobie Daikiego Juniora.
-Wiesz co to ja chyba muszę namówić ojca na kolejne dziecko. Nie obrazisz się na siostrę?
-Mamuś po co wam kolejne dziecko?? Jak pójdę na studia to polecicie sobie do ciepłych krajów na miesiąc miodowy i będziecie mieli spokój. A tak to być musiała niańczyć kolejne dziecko.- Nie, że nie chcę siostry czy coś~! Po prostu uważam, że rodzice powinni trochę odpocząć. Jaki ze mnie dobry synek.
-Jak do tego czasu będziesz umiał sam sobie radzić to bardzo chętnie. Ale mój synuś się o mnie troszczy.- Słyszałem jak udaje, że płacze.
-Wiesz mamuś miło mi się z tobą rozmawia ale zbliża się czas kolacji, a dzisiaj postanowiliśmy zrobić je sami, więc muszę kończyć.
-Racja, racja. Ja muszę coś swojemu mężowi przygotować. Także smacznego synku i słodkich snów. Do zobaczenia jutro.
-Wzajemnie mamuś. Narka.- Rozłączyłem się z uśmiechem. Wtem usłyszałem pukanie i wszedł Akashi.
-Idziemy gotować?- Spytał z lekkim uśmiechem.
-Pewnie. Głodny się robię więc chodźmy.- Podszedłem do niego i zeszliśmy do kuchni. Mam nadzieję, że nie zdemolujemy kuchni.




8 komentarzy:

  1. Kiimieee!! :D Witaj! :D

    Jej, już jutro Ferajna! :D Cieszę się wielce :3 :D

    no nie, Akaś znów zajął moje miejsce w łóżku obok Ao -.- Akashi, znajdź sobie inną poduszkę! >.<

    Ao: Jaka zazdrosna :D
    Ja: Jak już łaskawie za ciebie wyszłam, to masz spać tylko ze mną >.>
    Ao: Jak to ,,łaskawie"? Prędzej ja ci się łaskawie oświadczyłem!
    Ja: Akurat.
    Ao: A żebyś wiedziała, że tak było!
    Ja: Jeszcze słowo, a wyprowadzę się do Taigi!
    Ao: Ani mi się waż! Z kim będę s.. spał w łóżku?! I kto zrobi pyszną kolację?!
    Ja: Z Akashim, masz już wprawę, a kolację jak widać umiesz robić >.>
    Ao: *szeptem* Znów ma focha... No dobra już! Mogę ci kupić coś ładnego, ok?
    Ja: *uśmiech* Ok ^^ I śpię na twoim ramieniu, jasne? :#
    Ao: Możesz nawet na klacie :D *całus w czoło*

    Hihi, pierwsze oznaki zakochania! :D
    Może niech Akaś lepiej nie pyta, o czym Ao myślał xD Tak dla jego bezpieczeństwa ;P
    Ao cię nauczy, szanowny Akashu!
    Ao, ty się nie śmiej, bo jak ja cię uczyłam gotować, to wcale nie byłeś lepszy! ;P

    Ao: Cicho! >.<
    Ja: :D

    No jak to nie moja patelnia?! O.O Chociaż może i lepiej, moja będzie czystsza i będą ją miała pod ręką, w razie nagłego wypadku ^^
    Ao zostanie nauczycielem od gotowania?! O.O To dopiero koniec świata xD
    Midoś, nie sztyletuj go wzrokiem! ;P
    Murasakibara dał ci batona?! Z własnej woli?! Toż to rzeczywiście koniec świata.. A Kise aż tak nie marudził? Pewnie dobry krem dostał xD
    A mnie na lody nie zaprosiłeś??? >.>

    Ao: My pójdziemy razem, na randkę ;)
    Ja: To ok, wybaczam ^^
    Ao: Masz do wyboru lody..
    Ja: Morda!
    Ao: ...czekoladowe bądź waniliowe :D Aleś ty zboczona! ;P
    Ja: *///* Nieważne, nic nie mówiłam... >.> Czekoladowe
    Ao: Wiedziałem :D Na patyku, czy...
    JA: GAŁKOWE, żeby nie było wątpliwości...

    Midoś się uśmiechnął?! Apokalipsa jest blisko! xD
    Ta wspaniała rozmowa z mamą ^^
    To ja już wiem, po kim Ao się tak przechwala! :D
    U mnie tata też niedawno robił taras! :D Przypadek? ;P
    Uuu, Ao, trzeba było nie mówić, że Akaś też jest słodki ;P
    Magnez na dziewczyny...;P Czyli ja się dałam złapać xD

    Ao: Na ciebie był szczególnie nastawiony ;)
    JA: I wszystko wyjaśnione :D ;P

    No ależ oczywiście, że Daiki Junior musi być :D

    Ao: Może nawet już się szykuje?
    Ja: A może to jednak dziewczynka? :3
    Ao: Zobaczymy ;) Mama się ucieszy :D

    Ao, nie chcesz rodzeństwa!? O.O Ja mam młodszego barta, i czasem jest wprawdzie irytujący, ale ogólnie fajnie jest być starszą siostrą ^^

    Ao: Wolę mieć żonę i dzieci ;)

    Idziecie na ciasto :D Ja też chcę >.< Pójdę do Taigi :D
    Idźcie robić tę kolację, w końcu pierwsza lekcja musi być! :D Chciałabym to zobaczyć... Hihihhi xD

    Dziękujmy ci wszyscy, że to wstawiłaś :D ;*
    Baaardzo mi się podobało :D Szczególnie te lekcje gotowania xD Jednak dobrze, że i i jego mama, i ja, uczyłyśmy go gotować :D :D
    A na ,,Ferajnę" czekam z niecierpliwością ^^

    Weny życzę i miłej nocki ;*
    papa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj bratowo~! ^^

      Jak dzisiaj zacznę pisać to jutro skończę ^^ Na szczeście jutro już nie pilnuję siostrzeńca -.-

      Ma mnie~! ^w^ Poduszka i przytulanka :3 Którą muszę oddawać na to opowiadanie -.-
      Aosia z domu wyrzucisz~! XD Ale jak ma ci coś ładnego kupić to lepiej go zostawić aby wyrko zagrzał ^^

      Musiały w końcu się pojawić :3
      Aby nożyczkami nie oberwać :D
      Ja się bałam go do kuchni wpuścić xp Ale na szczęście- dzieki Kagamiemu- nie rozwalił kuchni ^^

      Twoja patelnia jest do zadań specjalnych ^w^
      Niemożliwe a jednak~! :p
      Nadal mu nie ufa -.-
      Albo nie oberwał od Tetsu xp
      No i kto tu jest zboczony~??! XD Akina już się nie ukryjesz ^^ Chociaż zapewne już hormony ci szaleją i po prostu masz coraz większą ochotę na Daikiego ;)

      Dobrze, że się nie zaśmiał XD
      No mamusia go rozpieściła ^^
      Jasnowidz Kimie~! ^^
      Dobrze, że tego nie słyszał :p
      Magnesiki się przyłączyły~! :3

      Ma być dziewczynka~! ^w^ Daiki Junior już jest ;)

      A ja to co Dai-chan~?? o.O Już zapomniałeś o swojej siostrzyczce?? Tylko tu zrobiłam z ciebie jedynaka :p

      Daiki przemyci ci kawałek ;) Jak sam całego nie zje xp
      W następnym rozdziale ;)

      Dziękuje sobie, że to w końcu napisałam~! XD
      I ja i Kagami ^^ Tyle osób aby jedna osoba nauczyła się gotować xp
      A po Ferajnie biorę się z LBP :3 Też dawno nie było o domowym przedszkolu Taigi :p

      Dziękuje i wzajemnie~! :*
      Pa~! <3
      #Kimie

      Usuń
    2. Oby ci się udało ^^ ooo, a jak tam się z nim do tej pory bawiłaś??

      Czyli obie cierpimy, bo nasze poduszki odeszły :C xD
      Najpierw mi kupi, a potem będę go tylko na noce wpuszczać, by mnie grzał ^^

      Ao: W tym akurat jestem mistrzem :D

      I dobrze, bo byś nie miała gdzie gotować ;P

      Wiadomo ^^I nikomu jej nie oddam! Tylko ja mogę ewentualnie robić na niej jajecznicę ;P
      Niemożliwe stało się możliwe :D
      Przy Ao nie da się nie być zboczonym... Prędzej czy później i tak masz skojarzenia ;P Ja jestem idealnym przykładem :D - kiedyś taka zboczona nie byłam xD
      Już mi na razie jeden bobas wystarczy ;P

      To już by była mega ogromna apokalipsa, której nikt by nie przeżył xD
      Fajna ta mama :D przynajmniej w tej rozmowie ;)
      Wróżbita Maciej?? o.O ;P
      Dobrze dla Aho ;P
      No ktoś musiał dać się złapać ;) :D

      Zobaczymy za kilka miesięcy :3

      Ao: Ciebie, siostra, kocham! :D Wolę mieć taką siostrę nić być jedynakiem ;)

      Pewnie zje -.-

      I później te nauki przekazała dalej ;P :D
      A po LBP znów Ferajna? :D Oby ^^ A później może BWM? ;)

      Bajooo <3

      Usuń
  2. Wrócę tu jakoś w nocy ;p Bo teraz nie mam czasu :/
    Miłego wieczorku! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze~! ^^ To czekam :3
      I dziękuje :*
      #Kimie

      Usuń
    2. Jestem! Jejciuuu! Amnezja i Ferajnaaa!!! Skakam z radościii!!! :D :D

      Oi, Ahomineś... Czego się dziwisz? Nie od dzisiaj wiadomo, że Akaś jest słodkiii <3

      Ekhm... Czy tym "czymś" do czego Daikiemu jest potrzebna prawa ręką nie jest czasem masturbacja?

      Oj, lepiej nie wiedzieć co on robi w twoim łóżku, Ahoś (oczywiście, że śpi).


      "przepraszam"?! Czy ON właśnie przeprosił?! :o Ta choroba to mu chyba na dobre wychodzi xD

      Eee... Czy to aby na pewno dobry pomysł? XD

      No ja wiedziałam, że to tak będzie... W sensie z tymi jajkami

      Heh, dobrze, że to nie patelnia Akiny, bo zanim ty ją umyjesz, to ona już se wałek zapożyczy i zapoda ci plaskacza-wałkowego.

      HA HA HA!!! Akashi chce się uczyć gotować!!! I to od Aomine HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAAHHAHHAHAHHAHAHHAHH!!! Leżę i nie wstaję!!!!!! x'D

      KOSMICIIIIIIIIIII :D <3 :D :D
      A co do psychiatryka... Mam u mnie w pokoju jeszcze jedno miejsce.

      Jak to Murek DAŁ BATONIKA!? Daiki, Masz rację,to kosmici. To oni, definitywnie! *W głowie Mine tworzą się kolejne teorie* Nie... Ja też nie wiem czego się dzisiaj naćpałam. Może to te ziemniaki? (Bo od piątku żyje wyłącznie na bagietkach. A nie, przepraszam! W niedzielę miałam jajecznicę xD)

      MASZ NADZIEJĘ xD

      Hmm... Bajo! Padam z nóg! Nie wiem czy to co napisałam ma jaki kolwiek sens, więc jeśli nie to przepraszam ;p A teraz miłej nocki i dnia życzę!

      Usuń
    3. Ps. Przypomnę tylko o swoim rozdziale i komentarzu ;p

      Usuń
  3. Ok, jedna rzecz mnie zatrzymała, ale przybyłam nareszcie skomentować :)

    cieszę się bardzo, że tak cię ciągnie do "Ferajny" i, że niedługo nowy rozdział ^^ *głask głask Isoshi*

    no to pora na Amnezję ^^

    oj spokojnie, spokojnie, jest powód, ale to na pewno nie nadmiar nauki, raczej coś na co zaczyna się na "mi-" i kończy na "-łość" ew. coś zbliżonego ;D

    jeju, ten zaspany, przepraszający Akashi.... jak to jest,ze on jest uroczy? ... i to bardzo >..<

    jajecznica i to z dodatkami.... oj Akashi... zdarza się ;D

    - "Akashi, wytrzepiesz nam jajka?" - masz rację, dobrze, że tego nie powiedziałeś ;D

    uuuu szykują się lekcję gotowania, a jak dodamy do tego Daikiego, który coraz częściej bezwiednie wgapia się w Akashiego... z coraz odważniejszymi myślami... będzie fajnie!!! :3

    dziwnie, ale milutko... czyli dobrze :)

    Daiki... weź z tymi lodami przystopuj... po kolei ;D

    kochana mamusia <3

    baranek ^^ oj Daiki, Daiki....

    dlazcego padłam przy magnezie?! XD

    btw Pani Aomine ma ode mnie pozdrowienia :D

    no i akurat dotarłam do końca rozdziału, a przyznam, że troszeczkę mi się śpieszyło >..<

    rozdział baaardzo mi się podobał ... przepraszam potwornie, że tak krótki komentarz :c (ostatnio chyba wszystko zaniedbuję :c ) no ale gotowanie, rozmowa z mamą, wgl wszystko 12/10 :D
    a teraz ściskam, pozdrawiam Ciebie i wszystkie Tęczusie i wysyłam żelki i wenę (pracuj grzecznie Isoshi! ^_^ )

    OdpowiedzUsuń