Ohayo~! ^w^
Jest piątek, więc pora na posta informacyjnego~! ^^
Nie, nie zawieszam bloga. Wybijcie to sobie z główek :p
Po prostu postanowiłam napisać nieco o opowiadaniach, czyli jak z rozdziałami i w ogóle. Bo pisze często w komentarzach, a to różnie wychodzi :p Na przykład dzisiaj już nie wstawię Ferajny- za co bardzo was przepraszam- gdyż mam 4 strony napisane -.- Możliwe, że skończę ok. 1 w nocy jak dobrze pójdzie.
Ale pora na te informacje, które mam nadzieję nieco was interesują :p
Opowiadania:
Twin Blood 2
Nadal raz na miesiąc :p A możliwe, że rzadziej. Ogółem to mam już napisany 14 i 15 rozdział i nawet plan dalszych wydarzeń. Jednak ostatnio nie mogę się za to zabrać xp Ale to normalne jak się pisze tyle opowiadań na raz ;) A dlaczego tak rzadko to wstawiam?? Ano mam pewien plan, którego wam nie zdradzę ale przekonacie się później ^^
Danse Macabre
Wiadomo, skończyło się. Ale będzie ciąg dalszy tylko muszę zacząć w końcu pisać xp Zastanawiam się jeszcze nad planem wydarzeń, więc jak już sobie go ułożę to zacznę pisać ^^ Mam nadzieję, że za jakieś 2 tygodnie pojawi się 1 rozdział ^^ Więc radzę przeczytać, bo to tyko 15 rozdziałów (ok. 150 stron) :3
Baby Buu~!
Wiadomo, Kise urodził kochane bliźniaki ^w^ Więc jeszcze Epilog i 2 dodatki. Możliwe, że jakoś teraz się za to wezmę ;)
Amnezja
Akashi dalej niewinny, bo nic nie wie, a Aomine dostaje bzika na widok jego słodkich min XD I przewiduję, że będą jeszcze z 3 rozdziały albo 4. Zależy jak się rozpiszę ^^
Little Big Problem
Cudowne przedszkole Kagamiego~! ^w^ Mam na to plan, więc zaraz po skończeniu rozdziału z Ferajny biorę się za to. Ogółem zastanawiałam się jaki w końcu paring tu dać i po przemyśleniach zdecydowałam się na Aomine x Kagami. (Matko, Aoś u mnie wielka gwiazda~! xp )
Boy or Girl
Aomine w kobiecej wersji- nadal mnie to nieco śmieszy :p No ale co do rozdziałów to będą dalej i będzie ich z 3. I w następnym będzie powiedziane dlaczego Daiki zmienił się w laskę~! XD Oj, rozdział będzie długi ;)
Tęczowa Ferajna
Ulubione opowiadanie~! <3 Najłatwiej mi się je pisze, dlatego tak je lubię ^^ I oczywiście fakt, że tam występuje ;) A co do Ferajny to chyba rozpisywać się nie muszę. Pojawi się jutro- na serio- i tyle. A pisane będzie cały czas, dopóki Kimie nie postanowi zakończyć blogowania :p
Be with Me
To opowiadanie szybko się nie skończy, gdyż planuje co najmniej 20 rozdziałów- a jest dopiero jeden xp Przepraszam, że się jeszcze drugi nie pojawił ale na gwałty Kimie musi mieć chęci. Ale spokojnie, postaram się poprawić ;) Ja wiem, że martwicie się o Akiego ^^
Co się pojawi??
Shizaya- śmieszne opowiadanie z Potworkiem i Informatorem. Izaya wpadnie w kłopoty i gdy już myślał, że będzie miał spokój plany popsuje mu Shizuo, a bardziej jego brat Kasuka.
Akashi x Kise- Model zostaje pewnego dnia złapany i sprzedany jako dziwka. Okazuje się, że to Akashi go kupił. Jednak czy to będzie wybawienie dla blondyna?? (5 rozdziałów)
Nijimura x Haizaki- Nigdy wcześniej się nie spotkali. Haizaki w drugiej klasie liceum traci wzrok. Od tamtej pory nie wychodzi z domu lecz pewnego dnia do jego pokoju wchodzi pewien chłopak. Czy się zaprzyjaźnią? Czy coś to zmieni w życiu Shougo?
Miyavi x Kai- Kaiowi od liceum podobał się Ruki. Jednak pewnego dnia poznaje Miyaviego, który zawrócił mu w głowie. Kai nie wie co zrobić- z jednej strony zależy mu na Rukim, a z drugiej uśmiecha się na sam widok Meeva. Co zrobi?? (ok. 10 rozdziałów)
The GazettE x Miyavi x KnB- Na to opowiadanie nie ma jeszcze konkretnych pomysłów. Jedyne co mogę powiedzieć, że będę je pisać z Ryo-chan ^^
Wstawianie
Ogółem mój pomysł jest taki aby przeplatać opowiadania z Ferajną, czyli
LBP- Ferajna- BwM- Ferajna- BB- Ferajna itd.
Chcę wstawiać posty co 2 dni, więc często może się właśnie Ferajna pojawiać, gdyż brak fabuły i wymyślanie od tak jest bardzo fajne ^^
Co do one-shotów i miniaturek to ja pomysłów nie mam.
No mam jeden ^^
Dlatego jak macie jakiś pomysł to piszcie:
1) Paring
* Twin Blood, KnB, Drrr!, TG, *
Jakby co to można się pytać o inne animce ale to zależy, czy je oglądałam :p
2) Gatunek
* Smutne, wesołe, lukrowe, seksy, gwałty, itd *
3) Fabuła
Nie obrażę się jak napiszecie, a wręcz przeciwnie, będę bardzo szczęśliwa ^^ Nie musicie pisać jakoś bardzo szczegółowo ;)
A dzięki temu przeproszę was za moje spóźnienia -.-
I to by było na tyle~! ^^
Mam nadzieję, że nic nie popsuje mi tych panów :3
A jak macie pytania to proszę o komentarz ;)
Zapraszam Serdecznie na Fanpage'a~! ^w^
Link w informacjach i w profilowym
A teraz dziękuje za uwagę i życzę słodkich snów oraz miłej soboty~! ^w^
Do zobaczenia jutro z Ferajną~! :*
#Kimie

A ja już się na Ferajnę dziś nastawiłam :C Ale cieszę się, że jutro będzie :D ^^
OdpowiedzUsuńKontynuacja o bliźniakach! *.* Jej <3
Ao: Ja też tam występuję...
Ja: Najpierw dzieci, później rodzice :3
Ao: okrooopnaaa! Buuu! >.<
Hihi, bo Ao zakochany, a Akaś nieświadomie (a może jednak nie???) go pociąga xD
Kagami przedszkolanką! :D kocham to <3 Nie mogę się doczekać ^^
Aomine dziewczyną... xD No nadal mi to nie pasuje, ale jest mega zabawne xD ;P
Ao: Jeśli jestem twoim mężem, a w tym przypadku kobietą, to znaczy, że zostałaś lesbijką ;P :D
Ja: CO??!?!? :O Cofnij to!
Ao: Hahahahah xD
No i tęczusie me ukochane <3 Nie moogęę się doczekać *.* O której planujesz wstawić? ^^
I Aki kochany, pokrzywdzony... Ale jednak akcja by się działa, gdyby ten obleśny idiota (ten, co miał go kupić) go zgwałcił czy porwał.. ;P
Shizaya! :D :D Będzie Shizuś mój kochany! :D
Ao: Za dużo masz tych ,,kochanych" -.- nie dość, że ja, to jeszcze Taiga, Shizuo, Sebastian Stan, Bucky, Mika... Kto jeszcze?!
Ja: Nie fochaj się ;) Ty jesteś w końcu moim mężem ^^
Ao: A reszta to kochankowie >.>
Ja: *cmok* Lubię wiele postaci, ale z tobą się jakimś cudem związałam ;)
Ao: Zwiążmy się szczelniej!
Ja:???
Ao: *wyciąga kajdanki* Daj prawą rękę, przykuję ją do swojej lewej.
Ja: Ani mi się waż! To już przesada! :O Poza tym jeste praworęczna!
Ao: ;P :D Haha xD Kończ już i idziemy spać ;)
Ja: Ok ^^
Ooooo O.O A cóż to za opko się zapowiada?? Kise facetem lekkich obyczajów? Porwany?? :D
Niji x Hai dawno nie czytałam :3
Co do pomysłów moich..
Paring: Mam ochotę na MuraMuro bądź jakieś fajne AoKaga ^^ (nie jestem uzależniona, ok?? ;P) Ewentualnie AkaKuro! :D
Gatunek:...wesołe bądź jakieś gwałty może?? :D
Ao: Boże, z kim ja się ożeniłem?? ?O.O Ta w kółko o gwałtach... Ale siebie nie da tak łatwo... -.-
Ja: Nie ciągle, tylko rzadko, jak mam ochotę ;P Od początku wiedziałeś, że ze mną nie łatwo ;P
Fabuła: Tu się zaczyna problem xD
Jeśli MuraMuro to bardziej wesołe, chyba że Muroś zdecyduje się na więzienie Himuro, wtedy mogą być seksy i gwałty xD Np... Nwm xD Spotykają się, później Muroś mu coś dosypuje do picia i zabiera go do domu. Tatsuya budzi się związany na jego łóżku (bądź po prostu zamknięty w sypialni bez komórki itp) i dalej to się jakoś potoczy xD
Jeśli AoKaga to seksy wskazane xD :D W końcu Ao to zboczeniec XD Też jakieś porwanie czy coś... Albo niby zwykły dzień, coś tam robią, a potem wiadomo ;P Ale Aokaga na wesoło też mile widziane ^^ Ogólnie AoKagi mile widziane xD Aczkolwiek to z tym przedszkolem to AoKaga (dzięki ci <3), ale mi to nie preszkadza ;P AoKaga nigdy za wiele! :D
Co do AoKaga na wesoło.. Jakaś śmieszna historyjka, np. Ao coś tłucze, Kagami się wkurza bądź po prostu coś im odbija xD
A co do AkaKuro... Niespodzianka xD
Bardzo pomogłam, nie? ;P Wolę mieć w większości niespodzinakę, ale tematy porwań czy czegoś chętnie przeczytam ^^ I chyba na chwilę obecną najbardziej AoKaga bądź MuraMuro :3 Tu już decyduj ;)
.
.
.
.
.
Jezu, w ogóle ci nie pomogłam! >.< Gomene!
Ao: No chodź już! Poduszkę poprawiłem!
Ja: Już idę! :D
Tak tylko przypomnę o swym ostatnim poście... ;P
Miłych snów! ;*
Weny :D
Bajoooo <3
Przepraszam za opóźnienia -.-
UsuńJeszcze reszta nie urodziła :p I ja wiem, że jesteście ciekawi co u Seijiego i Yuichiego :3 Kochane maluchy, które teraz są pod opieką Akasia i Mukkuna ^w^
Akaś jest niewinnym baraniątkiem :3
W końcu to twój brat~! ^^
Teraz się zorientowałaś~?! XD Ale spokojnie, niebawem dowiesz się co się stało twojemu mężowi ;)
Myślę, że dopiero ok. 21 :p Jest 15, a ja jeszcze muszę do sklepu pokicać ^^ Ale na pewno będzie dzisiaj :3
Nie powiem co będzie ale będzie się działo ^^
I mój braciszek~! ^w^ Połączenie idealne <3
Akaś też czasami marudzi ale przyzwyczaił się do innych ^^
Ogółem chciałam napisać takiego one-shota ale po przemyśleniu zrobię to dłuższe ^^
Dlatego niebawem się pojawią ;)
Właśnie mam pomysł na MuraMuro ^^ A dzięki temu opisowi już wiem, co napisać :*
Co do AoKaga- widzę uwielbiany paring- to coś się napisze ^^ A u nich seksy są nieuniknione xp
Oczywiście AkaKuro będzie niespodzianką~! ;) I już mi nawet coś tam świta ^^
Pomogłaś, pomogłaś i to bardzo :D Bo ja ostatnio na one-shoty pomysłów nie mam :p A tak to coś w końcu napiszę ^^
Po napisaniu Ferajny się pojawię ^^
Dziękuje~! :*
Paa~! <3
#Kimie
A ja jestem chrzestną! ^^ :3
UsuńBaran ma rogi, którymi może ostro przywalić XD
No tego przypadku zamiany w kobietę jestem bardzo ciekawa :3 ;P
o, MuraMuro! <3 Czyli jednak trochę pomogłam :3
Nie aż taki uwielbiany, ale... tak, kocham go <3 ta dwójka jest po prostu boska! *.* <3
Czasem seksów u nich nie ma ;P Czaaaaaseeemm xD
Hihi, niespodzianka :D
Cieszę się ^^ :D
Pa <3
Nawet w baranie znajdziesz złośliwą stronę xp
UsuńPo LBP i Ferajnie się dowiesz ;)
U nich zawsze są seksy tylko nie zawsze opisane ;)
Jutro przy porannej kawce w końcu napiszę komentarz :3
Pa :*
#Kimie
To dobrze, że nie zawieszasz bloga, bo już się przeraziłam...
OdpowiedzUsuńTB! TBBBBBB!!!!! :D Kiyoshiiiiiiiiii!!!!! :D <3 <3 <3
Kise:Mine, ogarnij się...
A-ale Kiyo... *została zamordowana przez Kise i Aomine*
Hej, Kimie, tu Kise. Niestety musiałem pozbyć się Mine, ale ona zaraz zmartwychwstanie (Już to się zdarzało, gdy pisała z Sayo)
BB! Moje dzieci, moje dzie... A właśnie zawsze chciałem ci się spytać... O co chodzi z tą ciążą?! Ja tu chcę mieć dzieci z Mine, a ty mi tu takie coś odwalasz. Prawie już ją namówiłem! Aczkolwiek moje dzieci i Aosia też są niczego sobie <3
Amnezja... Tu mnie nie ma, więc to ominę xD
.
.
.
A tak na serio, to jak czytałem ją z moją żoną, to mam takie wrażenie, że Akashi specjalnie włazi mu do łóżka. (No wow, serio? Kto by się tego spodziewał)
LBP - czemu cudowne? Bo ja tam jestem! :D Hej, Hej... Aoś jest tylko mój!!! ;p
BOG - HAHAHAHAHAHAHAHA, nie tylko ciebie to śmieszy :'D Mnie bardzo. Kocham cię za to, mamusiu!!
Ferajnaaaa!!! ŁUUUUU!!!!!!!!! Yay! (Tak się cieszę, że nie potrafię tego nawet wyrazić)
Biedny Aki... Minecchi ma bzika na punkcie tego imienia. Sam nie wiem czemu... :/ Moje jest ładniejsze! Co nie?
Shizayaaaaa! :D
Akashi x ja... No nie wiem, czy się cieszę. Ale Mine zapewne tak.
Ja zamówienia nie mam (Mine też nie)
Ps. (Mine) Emm... Czy mogłabym Ciebie prosić o rospis Twojej rodzinki? W sensie Akaś-mąż, Ao - brat, Izaya -brat... Bo się troszkę pogubiłam, a nie ukrywam, że jest mi to do czegoś potrzebne... ;)
Oczywiście, że nie zawieszam~! Miałabym to wszystko zostawić?? Swoją rodzinkę?? Nie ma mowy~! <3
UsuńAno jeszcze Pamiętniki powrócą~! ^^ Zapomniałam nto napisać :p
Anie nie musieliście jej zabijać~! XD
Ależ możesz z nią mieć dzieci Kiziu~! ^w^ Już urodziłeś, więc nic nie stoi na drodze ^^ Aoś ma ponownie ojcem zostać z Akiną, więc ty możesz zostać tatusiem tylko, że z Mineś ^w^
Moje wnuki~! <3 Matko, ja babcią zostałam O.O
Co ty Kiziu~! Akaś jest tu niewinny~! ^^ Plus z nożyczkami do niego nie idzie xp
No bo Pokolenie Cudów~! ^w^ A co Kise powiesz na Kurosia?? :3 Czy wolisz Kasamatsu?? ^^
Ja też Cię Kocham Kise~! ^w^ Jako synka oczywiście ;) Jeszcze Mineś będzie zazdrosna :p
Bo tam Mine podrywasz~! :3
Oba imiona są bardzo ładne ^w^
No ty Kisiu szczęśliwy nie będziesz ale jakoś ci to wynagrodzę ;)
Serio?? o.O Na pewno mine nie chce paringu Kiyoshi x Mine?? ^^
PS. Dobrze~!
Akashi- mąż
Aomine, Izaya, Miyavi- bracia
Kise, Kuroko, Haizaki, Himuro, Takao, Furihata- synowie
Kagami, Kasamatsu, Mukkun, Midorima- kuzyni
Nijimura- brat Akashiego
Shizuo- szwagier
(W końcu to ogarnęłam xp)
*powróciłam!*
UsuńJejjjj!!!! Pamiętnikiiii!!!! :D :D
Hmm... Nie wiem jak Kise, ale ja Kasa-chana wolę ;p
Hmmm... Jeśli już wspomniałaś o Kiyoshi x Mine, to... Jestem w stanie Cię o niego bardzo poprosić. Tak ładnie *.* ;p
Wesołe! (zastanawiam się też nad seksami, ale pewna nie jestem, więc rób jak uważasz xD)
Aha i Kise zapomniał, że na opko z ryo-chan będę czekać! :D
Dziękuję! :D :*