sobota, 21 maja 2016

Tęczowa ferajna- Rozdział 1 + Info

Ohayo~! ^w^
Witam Was bardzo ale to bardzo serdecznie~! ^^
Mam dla Was pierwszy rozdział z "Tęczowej ferajny"~! *.* Czyli Kimie najadła się żelków i ją wzięło xp
Już pisząc cieszyłam się jak nie wiem :D

Ale oprócz tego mam dla was bardzo ważną wiadomość~! :3
Na początku maja wpadł pomysł na stworzenie fanpage'a. 
Po pisaniu cudownych i długich maili, rozmowach na Instagramie, zgadywaniu się na GG i pracy nad rozpoczęciem oraz zjedzeniu mnóstwa żelek wyszło nam~!

JEST FANPAGE~! *.*
---> [LINK] <---

Zapraszam Was Serdecznie i Miło na tego zwariowanego, tęczowego fanpage'a, który został stworzony wraz z niesamowitą Sozo Ryoku per Ryo-chan~! <3 <3 <3 
O czym w ogóle jest ten fanpage?? o.O
O wszystkim co interesujące, ciekawe, zwariowane i tęczowe~! :3
Na pierwszy miejscu są blogi- mój i Ryo-chan ^^ Czyli powiadomienia o postach, ankietach, informacjach itp. ;)
Jednak jak to wiadomo z weną bywa różnie, więc aby nie było nudno będziemy pisały o anime, mangach, j-rocku, konwentach, gotowaniu i ogółem wszystkim co nam przyjdzie do głowy :p
Blogi i fanpage będą ze sobą połączone, jednak dodatki będą tylko na fanpage'u plus jak nie chcecie nic przegapić i czasem z nami pogadać to polubcie "Tęczowe twory..." ^w^
Będą oczywiście moje cudowne dialogi, w których jestem Królową~! ^w^ 
Zaraziłam tym już Ryo-chan, więc pojawią się również jej autorstwa ;)
I jak wiecie wychodzi to spontanicznie, więc nie dziwcie się, że będą pojawiały się
w nocy :p Głownie będziemy się pojawiać my, Postacie z KnB, The GazettE, Miyavi, Yukio i Isoshi- wena Sozo i moja ^^ Oczywiście czasem i wy się tam pojawicie ;)
Ano u mnie mieszkają Kurosie, a u Ryo-chan Gazetto :p

Matko~! Tak się rozpisałam, a wy zapewne chcecie przeczytać w końcu ten rozdział :p
No ale musicie mi wybaczyć, bo cieszę się niezmiernie, że takie coś powstało ^^
Ja i Ryo-chan włożyłyśmy w to naprawdę wiele i chcemy aby ten fanpage był kolorowy niczym tęczę~! <3
Mam więc nadzieję, że zajrzycie, polubicie i będziecie często zaglądać ^w^

I zapraszam na bloga Ryo-chan---> [Blog]

Zachęcam do przeczytania "Twin Blood" oraz "Danse Macabre" i ogółem zapoznania się z tym, co tu jest :p Bo wiadomo, że często nawiązuje do tego, co jest w opowiadaniach ;)

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was na facebooka i życzyć miłego czytania ^^
Dziękuje Wam Pięknie~! <3
Ściskam was wszystkich mocno~! :3
#Kimie


 
Początek kwietnia okazał się bardzo słoneczny. W powietrzu było czuć wiosnę, a nawet było widać jej pierwsze oznaki. I to właśnie w tym miesiącu rozpoczął się nowy rok szkolny. Niektórzy wyznaczali sobie nowe cele, inni chcieli coś przeżyć, a reszta po prostu chciała spokojnie się uczyć. A nieliczni to wariaci, którzy łączą to wszystko. I tu rozpoczyna się ta historia o wariatach, którzy mienią się niczym kolory tęczy....

Młoda dziewczyna o kolorowych włosach związanych w kucyk, ubrana w szkolny mundurek szła do szkoły, pisząc przy tym coś na telefonie. W buzi miała wiśniowego lizaka, a na ramieniu torbę z ćwiekami. Za nią szedł chłopak o białych włosach i fioletowo-złotych oczach. Dziewczyna zerknęła na chwilę na niego.
-Isoshi nie śpij. Bo w słup walniesz.- Powiedziała dalej wpatrzona w telefon.
-Spokojnie, jeszcze drogę widzę. To ty lepiej przestań wgapiać się w telefon, bo w słup walniesz.- Powiedział sennie.
-Ja też widzę drogę, w końcu już od dwóch lat nią chodzę do szkoły.
-Gorzej z drogą powrotną.
-Co masz przez to na myśli?
-Bo zamiast iść do domu idziesz na lody albo na zakupy albo gdzieś ze swoją psiapsiółą albo Bóg wie co jeszcze.
-Tak, Bóg wie gdzie jeszcze.
-Chociaż raz mogłabyś wrócić do domu normalnie. Na przykład dzisiaj.
-Hmmm....Nie. Dzisiaj nie. Mam kilka spraw do załatwienia.
-Niby jakich?
-Odwiedzenie debila, wysłuchanie paplaniny, odwiedzenie Boga, kupienie narkotyków, spotkanie z Królem. Po tym idę do domu.
-A możesz powiedzieć po ludzku??!
-Nie. Jestem dopiero po jednej kawie. Może po drugiej ci powiem.
-Skąd niby weźmiesz kawę?! Przecież w szkole jej nie sprzedają.
-A od czego jest pielęgniarka?? Od dawania lekarstw. A moim lekarstwem jest kawa.- Uśmiechnęła się do niego szeroko.
-Heh~! Ty to masz pomysły Kimie. Nieważne. Daleko do tej szkoły??
-Już prawie jesteśmy.- Mruknęła do niego i szli dalej w ciszy.

Inna uczennica o blond włosach z miętowymi końcówkami szła spokojnym krokiem do szkoły, słuchając przy tym muzyki. Właśnie włączyła jej się kolejna piosenka- The GazettE- Cassis. Mimowolnie się uśmiechnęła i wsłuchała w głos wokalisty oraz muzykę, a zwłaszcza w gitary. Właśnie miała być solówka lecz wtem jej telefon zawibrował, przez to piosenka została przerwana. Wkurzona wyciągnęła telefon aby sprawdzić kogo ma zabić za przerwanie jej ulubionej piosenki. Widząc kto dzwoni westchnęła i odebrała.
-Kimie przerywarz mi piosenkę w złym momencie.- Ni to na nią warknęła.
-Ups~! Soraski Ryo-chan~! Ale ważna sprawa. Jesteś może niedaleko tej fajnej cukierni, w której pracuje ten przystojniak z kolczykiem w brwi??
-No tak. Wręcz ją widzę. A co?
-To świetnie~! To idź do niej i kup kilka eklerków. A jak będzie ten przystojniak to pozdrów go ode mnie~!
-Hahaha~~! No dobrze, dobrze~! Ale następnym razem dzwoń dwie minuty później. Dzwoń po solówce, a nie przed.
-Okey~! To ja czekam na ciebie u pielęgniarki, więc pospiesz się. Paa~!
-Tak, do zobaczenia~!- Blondynka rozłączyła się z uśmiechem, po czym poszła do tej cukierni. I widząc tego przystojniaka i jego piękny uśmiech od razu jej się humor poprawił.

W innej części miasta brunetka o zielonych oczach szła do szkoły ze smutną miną. I szkoła nie była powodem jej smutku. No może w jednej części była.
-Akina~!- Usłyszała za sobą. Odwróciła się i ujrzała uśmiechniętą blondynkę, która biegła i machała do niej. Już po chwili zmiażdżyła ją w uścisku.
-Tak, tak Mine, ja też się cieszę, że cię widzę ale nie musisz mnie dusić.- Powiedziała szybko, próbując ją od siebie okleić. Mine od razu ją puściła.
-Sorki~! To tak jakoś.- Powiedziała z uśmiechem skruchy, po czym razem ruszyły w dalszą drogę.- Ej~! Coś taka smutna??- Spytała widząc ponurą minę przyjaciółki.
-Heh. Domyśl się.
-Oj Akina~! Szkoła nie jest przecież aż taka zła, a egzaminy nie takie straszne~!
-Nie chodzi mi o egzaminy...
-To co ci?! Wstałaś lewą nogą??
-On.
-On??
-No JEGO już nie ma~!- Jęknęła z bólem.
-Jego..... A~! Masz na myśli Aomine-kun~! Przecież to nie koniec świata, że skończył gimnazjum~! Zawsze możesz go odwiedzić.
-Ta i co mu powiem?? "Cześć Aomine. Wiem, że mnie nie znasz ale czy mogę sobie na ciebie popatrzeć? Nie przejmuj się mną i rób co tam musisz."
-Hahaha~! Chciałabym to zobaczyć~!
-Jak śmiesz się śmiać z mojego bólu?! Ty przynajmniej możesz na spokojnie patrzeć na swojego modela.
-Jak niby? Plus on nie jest mój i ty dobrze o tym wiesz.
-Kasamatsu to twój kuzyn, który chodzi do liceum Kaijo, do którego poszedł twój ukochany. Masz idealną przykrywkę.
-No wiem, wiem ale nie mogę tak cały czas chodzić w odwiedziny do kuzyna, a tak naprawdę gapić się na Kise~! Życie jest niesprawiedliwe.
-Zgadzam się.- Westchnęła Akina.
-A może.... A może wyznamy im swoje uczucia?
-Zgłupiałaś~??!!! To nie jest manga, w której po wyznaniu swoich uczuć zostaniesz dziewczyną swojego ukochanego.
-No dobrze ale nie musisz na mnie krzyczeć~!- Mine zrobiła minę szczeniaczka.
-Przepraszam. Zastanowimy się jak do nich zagadać przy obiedzie, dobrze?
-Uhm~!- Rozpromieniła się Mine.
-A teraz opowiedz jak Kise prezentuje się w nowym mundurku.- Powiedziała Akina z uśmiechem.
-Bosko~!- Mineś rozpromieniła się jeszcze bardziej, o ile to możliwe. I tak przez drogę do szkoły Akina wysłuchiwała paplaniny Mine o Kise, a później Mine słuchała paplaniny Akiny o Aomine. W końcu ona też specjalnie po rozpoczęciu roku poszła do liceum Touou aby zobaczyć jak wygląda w nowym mundurku.

Kimie i Sozo szły na stołówkę w ich ulubiony kącik aby coś zjeść. Miały swoje jedzenie, więc nie musiały stać w długiej kolejce.
-Szkoda, że chłopacy skończyli już gimnazjum. Fajny był widok jak Murasakibara wchodził i każdy go przepuszczał.- Zaśmiała się Sozo.
-No trochę tęskno.
-A nie bardzo??
-Co masz na myśli??
-Mam na myśli chłopaka o czerwonych oczach, dwukolorowych tęczówkach, którego jak się nie mylę jesteś dziewczyną.
-Cii~! Bo jeszcze fanki usłyszą. A co do Akashiego per mojego kochanego chłopaka to odrobinę mi za nim tęskno, bo nie będziemy się codziennie widzieć. Ale tak to dalej jesteśmy ze sobą.
-A reszta?
-Asa mam w domu, bo wiesz doskonale, że Daiki to mój brat. Midorimę i Kuroko na pewno odwiedzę. Z Kise się spotkam, bo już przez telefon było słychać jaki jest podekscytowany nową szkołą. A Mukkuna to zapewne zobaczę dopiero na jakiś zawodach.
-A co twój ukochany braciszek mówił o nowej szkole?
-Mój idiotyczny braciszek mówił, że na razie spoko. Ale na pewno będzie marudził na lekcje.
-A jak treningi?
-Zapewne będzie je olewał, bo "Jedynym, który może mnie pokonać jestem ja sam.". Jak jeszcze raz tak przy mnie powie to oberwie.
-Hahaha~! To widzę, że jesteście bardzo kochanym rodzeństwem~!
-Oczywiście~! Ale lepiej mi powiedz co u moich ulubieńców~!
-No co ma być? Próby i jeszcze raz próby.
-Konkrety Ryo-chan~! Co do szczegółu, czyli jakie buty miał na sobie Ruki, jakiego koloru była opaska Reity, czy Kai się uśmiechał, czy Aoi założył nowy kolczyk i co u Kaczuszki~!
-Myślisz, że ja wszystko wiem?? Białe adidasy, biało-srebrna, tak, tak.
-A co u Uru?
-A co ma być?
-Kobieto~! Masz mi mówić natychmiast co u twojego Boga Seksu i Rozpusty~!
-Po pierwsze nie jest mój~! I nie jest jakimś Bogiem Seksu i Rozpusty~!
-Ale uda ma seksowne.
-Tak.- Uśmiech.
-Ha~! I tu cię mam~! Czyli miał na sobie krótkie spodenki~!
-Oż ty~! No miał. I co z tego?
-Miałaś na czym oko zawiesić.- Kimie szeroko się uśmiechnęła.
-Oj tam, oj tam....- Zarumieniła się Sozo.
-A pogadałaś z nim trochę?
-Nie, nie było kiedy.
-To złap go za rękę, wciągnij do składzika i pieprz się z nim do nieprzytomności.
-Kimie~!!!!- Sozo spaliła buraka.
-No co~?- Niewinny uśmiech.
-Czy ty dzisiaj jadłaś już żelki?
-Nie, skończyły mi się wczoraj.
-To cię mocno trzyma. Boże~! O czym ty myślisz~?!
-O tym, czy seks w składziku może być podniecający.
-Zaczynam się ciebie bać.
-No ale zrozum~! Jak Akaś będzie miał chcicę po treningu to jedyne miejsce aby to zrobić to składzik~! Ale w nim nie zawsze ładnie pachnie.
-To zróbcie to pod prysznicem. Plus przypomnę ci, że jeszcze tego nie robiliście i jak już to róbcie to w wygodnym miejscu.
-Wiesz z doświadczenia?
-Tak. Nie~~!! Niby z kim miałabym to zrobić??
-No może po jakieś imprezie Uru wpełz ci do łóżka.
-Kimie odstaw żelki, bo masz masakryczne pomysły.
-Nie-e~! I moje pomysły są Genialne~!
-Albo wiesz co?! Jednak jedz te żelki. Przynajmniej nudno nie jest.- Uśmiechnęła się szeroko.
-Widzisz jakie z tego korzyści~! Za to dajesz mi swojego batonika.
-Wredziol~!- Sozo pokazała jej język i dała tego batonika. Miała dwa, więc mogła się podzielić. Plus wiedziała, że Kimie ma pocky, więc coś za coś.

W innej części stołówki Akina i Mine również jadły obiad.
-I masz jakiś pomysł aby do nich zagadać?- Zapytała Mine, pijąc soczek.
-Niezbyt. Ogółem to podejść nie trudno ale co powiedzieć już tak.
-No tak. Jeszcze palniesz coś o koszu i pomyślą, że fanki.
-Jesteśmy ich fankami ale wiesz jak oni je traktują. Po prostu możesz sobie wzdychać. A ja już nie chcę wzdychać~! Więc jak zagadać??
-Hahaha~!
-I z czego się śmiejesz??
-Ekhm~! ..... "Hej Aomine, mam pytanie. Czy moje piersi ci się podobają?". Hihihi~!
-Matko, Mineś~! Ja bym się spaliła ze wstydu~! I zapewne nawet bym tego nie powiedziała.
-I tak by nie wziął cię na poważnie. Ale nie martw się, coś się wymyśli.
-A może tak na niego wpaść??
-A jak cię nie złapie?
-No tak.
-Plus musi być wtedy sam.
-Jest większe prawdopodobieństwo, że Aomine będzie sam niż u Kise.
-Oj cicho bądź.
-Idziesz dzisiaj odwiedzić Kasamatsu??
-Nie, dzisiaj nie~! Poczekam kilka treningów. Wiesz, żeby było o czym pogadać.- Mine uśmiechnęła się promiennie.
-Wredna jesteś~! Ja nie mogę popatrzeć jak trenuje.
-O ile trenuje.
-Taa. No nic. Idziesz dzisiaj ze mną do Taigi?
-Czemu nie. A nie raczej do Junpeia??
-Brata widzę na codzień, a Taiga był w Ameryce. Plus słyszałam, że Kuroko poszedł do Seirin, więc warto to sprawdzić.
-Oj Akina~! No dobrze~! Tylko lepiej nie mówmy o Pokoleniu Cudów.
-Spoko. To kończmy szybko i na lekcje.
-Spieszy ci się na matematykę?
-Nie ale lepiej się nie spóźnić.- Akina uśmiechnęła się, po czym ugryzła kanapkę. Mineś zaś przeglądała nowy magazyn z modelem. Musiała wszystko dokładnie obejrzeć zanim Akinei nie weźmie się na żarty i nie dorysuje Kise wąsów. Gdy zabrzmiał dzwonek popędziły na lekcje. W końcu spóźnialscy są pytani, a tego obie nie chciały.



12 komentarzy:

  1. Ohayo! 😄😄

    Na fanpage'a wejdę później, teraz czas na opko!

    Na pewno nie wpadniesz na słup? Ja tak kiedyś weszłam XD
    Jakie ciekawe zajęcia 😜😜
    Hehe, no w końcu pielęgniarka musi pomagać chorym uczniom XD
    No przerywać tak w ulubionym momencie piosenki?!😬 Kimie, nie masz wyczucia XDDD Biedna, wkurzona Ryo-chan 😜😃
    O, Mine mnie prawie udusiła XD norma 😜😁
    Bo jak to Aho nie ma w szkole, do której chodzę?! O.O i na kogo mam teraz niby patrzeć?! Ja chcę iść za nim! Nie można nas rozdzielić! Co z tego, że on tu ni e wie o moim istnieniu? 😜
    Haha, w życiu bym tak nie powiedziała XD. A gdyby np poszedł to toalety już by się szykował spać? Tak cały czas miałabym się gapić?😜
    Ale z Mine farciara >.> moim zacnym kuzynem jest Midorima, a w jego drużynie nie ma Aho XD
    Nie, nie, nie- to Aho ma mi wyznać uczucia, nie na odwrót 😄😄
    Oho, Mine zaczyna nawijać o Kise- zupełnie jak moja przyjaciółka o One Direction XD lub ja o Aosiu ^^"
    O tak, Mukkun że swoim wzrostem wszystkich przesuwał XD
    Ty już jesteś z Akashim?! A ja jeszcze nie mam chłopaka?! 😭😭😱
    Kimie, mogę się do ciebie wprowadzić? Będę tylko gapić się na Aho, w ogóle mnie nie zauważysz 😜😜

    Idiotyczny braciszek 😏 tu się zgodzę, że jest idiotą XD
    Ode mnie też by za te słowa oberwał! 😄
    O, jakie tematy na dalsze rozmowy 😜😜😄
    Nie ma to jak naćpać się żelków XD

    O.O w życiu bym tam nie powiedziała XD

    Aho: Odpowiedziałbym, że tak ;)
    Ja: Nie wytrzymam...

    Logiczne, podchodzisz do chłopaka i pytasz go, czy masz ładne cycki XD
    O, to jest dobry sposób, tylko musiałby mnie złapać 😜
    E, jaka z Mine spryciara! 😄😜
    Hihi, brat Junpei 😄
    Taiga wrócił!!! Wrócił! 😄😄 O , i zobaczę się z Tetsu! 😄 Jupiiii! 😄
    No, Mine, ciekawa lektura, co? 😜😁
    Pytanie z matematyki? Brrr, podziękuję, jakoś Noe błyszczę z tego przedmiotu XD

    Kimie, ja chcę więcej! Kiedy planujesz napisać kolejny rozdział?? Bo ja chcę pogadać już z Kagamim! I muszę wiedzieć co z Aomine! 😄😄 błagam,napisz to w miarę szybko 😆😍😍

    Mega się cieszę, że występujew tym opku ^^ Dzięki temu jeszcze bardziej mi się podoba ^^ 😜

    Weny życzę 😄
    Całuski 😘😘
    Miłej niedzieli! 😄❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo~! ^.^

      Dobrze, to czekam ;)

      Ja raz zatrzymałam się tuż przed słupem :p To moje szczęście ^.^ Dzięki temu nie wpadam na słupy xp
      Kawa- lek na bezsenność :p
      Przepraszam -.-
      To ze szczęścia ^^
      No do liceum już poszedł~! ^^ Spokojnie, coś na to zaradzę ;)
      Albo pod prysznicem xp Umyłabyś mu plecki :3
      Mine wpatrzona w Kise i nie słuszy co Kasamatsu do niej mówi xp
      Oczywiście ^.^
      I paplałaś o Aosiu :p
      Oj tak :D
      Akaś mój~! :3 Nikomu go nie oddam ^w^
      Dobrze, powiem Aoisowi, że jesteś domowym zwierzątkiem xp

      To lepiej żeby nie mówił, bo oberwie dwa razy xp
      To tylko ja potrafię XD

      Bardzo logiczne xp
      Bolałoby, jakby nie złapał =.=
      Ale radość, bo Kagami~! ^w^
      Też nie lubię matematyki :p

      Hahaha~! :D Postaram się szybko ale przede mną Amnezja i BwM ;)

      Nie ma to jak czytać o sobie ;)

      Dziękuje~! :3
      :* :* :*
      Wzajemnie <3
      #Kimie

      Usuń
    2. Akurat za kawą jeszcze nie przepadam XD
      Zaraz, zaraz... *olśnienie* Czyli ja to jestem rok od niego młodsza???? O.O O, ciekawie! :D :D

      Taki widok przy myciu jego pleców ^^ *zboczony uśmiech*

      Domowym zwierzątkiem? Ja? O.O już wolę być pokojówką XD

      Ja potrafię o nim mówić godzinami XD

      I dlatego ma złapać ;P

      Kagami to w końcu mój brat, z którym się dawno nie widziałam! :D I teraz będę miała dwóch braci w Seirin! :D ^^

      Ech, to trzeba poczekać... :c

      Hehe, żebyś wiedziała ;P

      Papa <3

      Usuń
    3. No wiesz, nie chciałam być siostrą bliżniaczką Dai-chana :p Wolę być już młodsza ^^

      Nii-san~! Akina ci chętnie plecki umyje~! :3

      O~! To dam ci nawet strój ;)

      Plus załapiesz się na obiadek ^^

      Paa~! :*
      #Kimie

      Usuń
    4. Jakoś nie wyobrażam was sobie jako bliźniaków XD

      Dawaj Aho do łazienki! 😜😃 *zboczony uśmiech po raz któryś*

      Tylko nie za krótki, by Aomine nie kusiło 😜😜

      O, pyszniutko! 😄😍

      ❤😘

      Usuń
  2. Wczoraj widziałam, ale tak późno, że nie byłam już w stanie poczytać, dlatego teraz przybywam :D
    tylko skocze po jakieś jedzonko... XD

    ok, jestem, chłopaki mi szaleją z powodu tego rozdziału, ale może dadzą poczytać... XD
    no więc..

    mam nowe OTP Kimie-chan i żelki... wybacz Akashi :*

    FANPAGE!!! :D wow.... ale super... już lecę zobaczyć...
    Sozo ogarnij się.... no dobrze

    ejj... jak to jest, że pomimo tych bratnich dusz, ty zawsze piszesz dokładnie to, co ja bym chciała napisac, ale nie portafię ubrać zgrabnie w słówa (patrz opis fanpage) <3

    mogłabym o tym, pisac godzinami, ale to już wiesz z maili, takze po prostu dziekuję (nie pierwszy i nie ostatni raz) za śliczny opis fanpage, w ogóle za fanpage no i za reklamę

    to zachęcam do nadrobienia to do mnie, co nie? XD

    ok, już się grzecznie biorę za rozdział, bo nawet go nie zaczęłam a już jest tak długi komentarz, że czuuję, że zabraknie mi miejsca XD

    jak to jest, że ledwie przeczytałam poczatek, a już się szczerze? :D
    btw Isosji <3 z wyglądu trochę przypomina Asha z mojego (dalej niezaczętego) opowiadania >..<

    Kimie-chan, jakie ambitne plany na popołudnie <3 XD

    jestem! :D ....dalej zacieszam, że się pojawiam >...<
    Cassis <3 .... ej, Kimie-chan, ty nie jesteś może moja zaginioną bliźniaczką, czy coś? O.o no bo kurcze, ja się zaczynam bać, my się kochana za dobrze rozumiemy XD
    no dobra, czytam dalej XD

    przystojniak z piercingiem pracujący w cukierni <3 omg Kimie spełniasz moje marzenia *o* XD

    czemu smuty? :c

    Aomine, jak tam mogłeś :/

    btw przypomniało mi się, że to gimnazjum... ohh kiedy to minęło XD na poczatku gim nie wiedziałam nic o tym wspaniałym azjatyckim swiecie O.o

    dobra padłam... musze na spokojnie się cofnąć i dokładniej skomentoewać XD

    oglądanie Tęczusiów w nowych mundurkach zawsze ok :D

    kochane rodzeństwo XD

    opis próby tG .. .no tak XD

    Bóg Seksu i Rozpusty XD ... i jak ja to mam grzecznie komentować, jak się śmieje jak głupia XD
    ale uda muszą być :3 XD

    Kimie-chan ogarnij się!... albo nie, zarąbiście się czyta XD

    ej... Kimie-chan. kochana... z czym ty masz te żelki O.o

    dlaczego zamiast się zachwycac wspaniałym dialogiem, wyobrażam sobie Akinę wpadającą na Tęczusia, który jej jednak nie złapie... przepraszam! >..<

    momenty, tylko skoczę po leki i sprawdze peruki ...

    ok, jestem ^^

    no ale tak, zagadanie do Tęczusiów proste nie jest
    macie moje wsparcie! ^^

    ooo.. koniec >...<

    no to tak w "skrócie" podsumowując

    Kimie-chan OMG... KOCHAM TO!!! <3
    serio XD
    dawno się tak nie śmiałam i nie szcerzyłam jednocześnie :D
    nie wiem, czy Królowa Dialogów to nie za mało :*
    cudne jest to opowiadanie i już nie mogę się doczekać ciągu dalszego
    a wiedząc, że podobne rzeczy będą pojawiać się na naszym WSPÓLNYM fanpage *q*

    no to nawet nie wiesz, jak bardzo zacieszam <3
    i dziekuję <3

    aż mi słów brakuje, takze tylko pozdrawiam Akine i Mine :D
    i Ciebie oczywiście Kochana Kimie-chan też <3

    i oczywiście życzę, żeby Isoshi grzecznie pracował, miłego czasu z chłopakami, żebyś miała kiedy pisać takie cudeńska no i duzo żelków... chyba ci powinnam jakąs paczkę z zapasem żelków podesłać ;D

    no to cjhyba tyle XD
    TULIMY^^

    ciekawę, czy się w jednym komentarzu zmieściłam ;) powinno się udać ;)

    ps. a no tak, przepraszam za brak aktywności na fp, jakoś trudno zacząć, ale obiecuję od dzisiaj nadrabiać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, 2 w noccy to nie najlepszy moment p
      Jedzonko~! :3

      Siemaneczko chłopcy~! ^.^

      Żelki~! *.* (A właśnie jem xp)

      Tak, jeszcze nie widziałaś XD

      Czytam w myślach XD Albo coś xp Albo po prostu tak samo przychodzi :p

      Oczywiście ^w^ Ależ nie ma za co i również dziękuje :* <3

      O tak XD

      No tak, te limity -.-

      Zastanawiałam się jak może wyglądać i wyobraziłam sobie takie białe kudły i kolorowe oczka ^w^
      Hehe :D Znowu czytam w myślach :p

      Bardzo ambitne ^w^

      Wszystko możliwe, Siostro~! ^w^ <3

      Chyba na serio czytam w myślach xp Ale tak, przystojny *.*

      Też nie wiedziałam wtedy o tym wspaniałym świecie xp Ale tak, minęł -.-[

      Te mundurki są fajniusie :3

      Bardzo XD

      No nie da się xp
      Raz Urusze udka proszę :3

      Dobra, nie będę ogarniać xp

      Tajemnica ;)

      Akina robi BAM, a Aoś stoi nie wiedząc o co chodzi XD

      Zwłaszcza do Kuroko xp

      Ojejej~! *.* Dziękuje~! ^w^
      Oj tak, będzie się działo ^w^

      A ja się cieszę z twojego komentarza, za co również dziękuje :3

      A ja pozdrawiam ciebie Ryo-chan ^^

      No teraz sobie drzemie xp
      Tobie również ;)
      Żelki~! *.* Dziękuje ślicznie :3

      Tulimy~! ^w^
      Paa~! :*
      #Kimie

      PS. Spokojnie, rozkręcimy się ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. (Na samiutkim począteczku zacznę od nawiasa, bowiem przeczytałam to DZISIAJ *niedziela* rano i napisałam połowę komentarza, ale moja rodzinka się zerwała "Jedziemy nad jezioro" no i musiałam przestać pisać komentarz ;-; :'c Mam nadzieję, że wybaczysz mi to małe opóźnienie :)
    Haru, Mako, Nagisa i Rin: Przeynajmniej z nami popływała.
    M: Tak, owszem, to prawda. Kąpałam się w tej zimniej wodzie xp
    Ale teraz przechodzimy do właściwego komentarza."


    Hejoooooooooo! :D

    Wczoraj przez cały dzień miałam jakieś przeczucie, iż coś wstawisz ;p Wchodziłam na bloga ok. 5 czy 6 razy xD Ale przyznam szczerze, że po 20 już mi się nie chciało xp

    Na fp i bloga Ryo-chan na pewno wpadnę *Na bloga już niedawno wpadłam* a teraz biorę się za czytanie! :D

    Jak ja nie cierpię, kiedy mi ktoś przerywa słuchanie! A co dopiero na solówkach. Wtedy albo nie odbieram i mam focha, albo odbieram i się dre na osobę dzwoniącą xD

    Ej w tym opku to uchwyciłaś mnie w 100% ;p No, może w 98% bo ja nie skacze na przyjaciółki, gdyż one tego nie lubią ;-; Ale jak by lubiły to bym skakała xp

    Jeju, Kimie... Jakiej firmy masz tę żelki? Czyżby od Jacka?

    *Jacek-śmiechowy i wymyślony przez Mine i jej przyjaciół diler, który głównie sprzedaje magiczny proszek z krainy jednorozców, ale inne takie rzeczy też ma na składzie.*

    Hehe, biedna Ryo-chan xp Najpierw piosenka, potem teorie z zabawami w skladzie... Kimie, to się nazywa przyjaźń ;D

    Oi, na Aomine zapewne by to podziałało ;p ;p

    Idźmy odwiedzić Taigę!!! :D ^.^ Coś ostatnio bardzo go polubiłam nie wiedzieć czemu :o xD

    Hmm... Zasadniczo to napisałam już chyba wszystko... Oczywiście pominęłam to, jak bardzo zaczęłam szczerzyć się do telefonu kiedy to czytałam i jak bardzo się cieszyłam kiedy zobaczyłam, że to wstawiłaś :D

    A tak wogóle to świetny obrazek! :'D <3

    Cóż, moja kochana, ja się będę już żegnać, ale przed tym życzę duuuuuuuużo weny i wogóle... Żeby Ci się wspaniale żyło! :D ;p <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przeczytałam twój komentarz o północy ale odpisuję dopiero teraz xp Spoko, mi też zdarzają się opóźnienia ;)

      Hejo~! ^.^

      Ano chciałam wstawić jakoś popołudniu ale bratenek przyszedł i nici z wstawiania :p

      To się cieszę ^w^

      Też tego nie cierpię >.< Raz mama mi przerwała to focha strzeliłam xp

      No ja na serio jestem jasnowidzem~! XD
      I jak one mogą~?! O.O Jak dla mnie możesz skakać :p

      Z Hogwartu od bliźniaków XD

      Najlepsza przyjaźń~! ^w^

      Do Taiga na obiad MARSZ~! :3

      Skoro się szczerzyłaś ja czytałaś to dobrze mi wyszło :3

      Tęcza~! <3

      Dziękuje ślicznie~! :*
      Paaa~! ^.^
      #Kimie

      Usuń
  5. Hi ^-^ Coś mnie tu dawno nie było
    hfiubfviusbvioadsgf czy ty chcesz mnie zabić tym opowiadaniem? Po tym co tu przeczyłam mogę śmiało stwierdzić, że Cię kocham Kimie-san <3 Skąd ty w ogóle wzięłaś pomysł na wciśnięcie innych autorek do ff? Jak na razie nie ogarniam kto w jakiej szkole, ale mam nadzieję, że to mi przejdzie.
    "-To złap go za rękę, wciągnij do składzika i pieprz się z nim do nieprzytomności." podejrzewam, że by się zgodził.
    Musze sobie przesłuchać kilka piosenek The Gazette, bo powiem szczerze tylko nie bij...jak już to nie zbyt mocno, ale w życiu nie słyszałam o tym zespole *czekam na atak*
    Napisałam coś na mim blogu, jeśli Cię to jeszcze interesuje, w co wątpię, bo miałam zbyt długa przerwę.
    Fanpaga raczej nie polubię, bo i tak za bardzo nie wchodze na facebooka.
    Życzę dużo weny, bo chcę w miarę szybko nowy rozdział "Tęczowej Ferajny".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo Suga-san~! ^w^
      Bardzo się cieszę z twojego przybycia :3
      Ależ skąd~! Ja zabić~?! :p Ale ja kochana~! <3 Efekt jedzenia żelków xp
      To ja chyba napiszę kto gdzi o.O
      Możliwe :D
      Skoro przesłuchasz kilka piosenek to nie biję :p Bardzo polecam "Red", "Last heaven", "Slly Good Disco", "Cassic" ^^ Mogłabym tak wymieniać i wymieniać xp
      Ależ oczywiście, że interesuje~! ^^ Skończę pisać komentarz i mykam czytać :3
      Dziękuje ślicznie~! :*
      Do następnego Suga-san~! ^w^
      #Kimie

      Usuń