Ohayo~! ^w^
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie i radośnie~! ^w^
Dzisiaj dzień wyjątkowy, gdyż minęły już 2 lata od powstania bloga~! :3
Ale ten czas minął~! xp
Ja nadal pamiętam, jak tu na początku było różowo-czarno i tak nijako XD
A teraz tak kolorowo, tęczowo, fantastycznie~! *w*
Aż nie wiem co mam najpierw napisać :p
Zacznę najpierw od podsumowania ^^
Rok temu było 2,5 tys. wyświetleń ^^
Od tego czasu wyświetliliście się 9,6 tys. razy co daje
12 115 wyświetleń~! <3
Komentarzy ogółem- 639
Postów- 155
Najczęściej wyświetlane:
Posty:
1. Tęczowa Ferajna- Rozdział 6
2. Baby Buu~!- Rozdział 1
3. Amnezja- Rozdział 3
Strony:
1. One-shoty 200
2. Twin Blood 174
3. Spis treści 122
Odbiorcy:
1. Polska
2. Stany Zjednoczone
3. Niemcy
(Rosja, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Ukraina, Kenia, Holandia )
Pierwszy one-shot- 12.09.14r. ("Bajka o Księciu")
Pierwsze seksy- 28.09.14r. ("Wakacyjna miłość")
Pierwsze yaoi- 09.11.14r. ("Neko")
Pierwsza Shizaya- 01.06.15r. ("Zwariowany Dzień Dziecka w Ikebukuro")
Pierwsze KnB- 13.07.15r. ("Cukierek- AoKi")
Pierwsze opowiadanie KnB- 24.11.15r. ("Baby Buu~!")
Pierwsze wystąpienie czytelnika- 08.03.16r. ("Kopciuszek Kisia~!")
I to tyle z informacyjnych :p
Teraz chciałabym Wam bardzo podziękować~! :*
Dziękuje wszystkim, którzy tu zaglądają i czytają moje twory~! ^^
Dziękuje za cudowne komentarze, przez które szczerzę się do ekranu i śmieję głośno~! :D
Dziękuje za wiarę we mnie w ciężkich chwilach~! -.-
Dziękuję za cierpliwość, gdy spóźniam się z rozdziałem~! :p
Dziękuje za tworzenie rodzinnej, przyjaznej atmosfery~! ^w^
Dziękuje za całą miłość od was~! <3
Dziękuje za lubienie mnie choć troszeczkę~! :3
Dziękuje, że jesteście~! *.*
Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną, i nie zwątpicie we mnie~! <3
KOOOCHAM WAS~!
<3 <3 <3 <3
Najchętniej to do każdego bym przyjechała i uściskała mocno~! :*
Dwa lata temu byłam po prostu Kimie.
Dzisiaj jest Królowa Kimie i jej Tęczowe Królestwo~! *w*
Jednak nie byłoby tego bez Was, bo to wy kolorujecie ten blog :D
Dziękuje również mojej przyjaciółce, która zachęciła mnie do pisania i wspierała mnie oraz dawała mnóstwo weny i uśmiechu~! ^w^
Arigatou~! :*
Z tej okazji napisałam taką miniaturkę o początkach i w ogóle jak to mniej więcej było i jest ^^
Nie jest to nic konkretnego ale zawsze coś :p
Jeśli macie do mnie jakieś pytania to piszcie śmiało~! :3
Jeszcze raz dziękuje za wszystko~! :3
Mam nadzieję, że jeszcze długo tu będę,a wy ze mną <3
#KimieKikui
Marzec, 2014 r.
-I co o tym myślisz??
-Naprawdę fajne.
-Serio??! O.O
-Yhm. Powinnaś zacząć pisać, skoro masz takie pomysły. ^^
-Bo w końcu artystka jestem~! Geniusz ze mnie jakich mało~! xp
-Więc zacznij pisać. ;)
-Spokojnie, to nie takie proste. Ale jak napiszę to ci wyślę abyś oceniła. Widzisz jaki zaszczyt cię spotka??
-Hihihi~! :D
Maj, 2014 r.
-Przeczytałaś już?
-Tak.
-I??
-To jest super~! ^w^ Ty mi lepiej powiedz kiedy wyślesz kolejny rozdział.
-Musisz trochę poczekać. Tego nie piszę się w godzinę. Ale cieszę się, że ci się spodobało ^^
-A kiedy założysz bloga?
-W wakacje. Wiesz, muszę mieć czas aby to wszystko ogarnąć. Wymyślić nazwę, tło znaleźć i te sprawy. :p
-To trzymam kciuki. ;*
-Nie podziękuję aby nie zapeszyć :p
Umysł
-I co o tym myślisz??
-Naprawdę fajne.
-Serio??! O.O
-Yhm. Powinnaś zacząć pisać, skoro masz takie pomysły. ^^
-Bo w końcu artystka jestem~! Geniusz ze mnie jakich mało~! xp
-Więc zacznij pisać. ;)
-Spokojnie, to nie takie proste. Ale jak napiszę to ci wyślę abyś oceniła. Widzisz jaki zaszczyt cię spotka??
-Hihihi~! :D
Maj, 2014 r.
-Przeczytałaś już?
-Tak.
-I??
-To jest super~! ^w^ Ty mi lepiej powiedz kiedy wyślesz kolejny rozdział.
-Musisz trochę poczekać. Tego nie piszę się w godzinę. Ale cieszę się, że ci się spodobało ^^
-A kiedy założysz bloga?
-W wakacje. Wiesz, muszę mieć czas aby to wszystko ogarnąć. Wymyślić nazwę, tło znaleźć i te sprawy. :p
-To trzymam kciuki. ;*
-Nie podziękuję aby nie zapeszyć :p
Umysł
-Cześć Wariatko ^^
-Cześć Szefowo. :3 Dawno nie rozmawiałyśmy. Jakoś rzadko się ze mną konsultujesz...
-Wiesz, że przy rysowaniu muszę być spokojna, a nie zwariowana :p
-Za to przy słuchaniu muzyki jestem niezbędna~! ^^
-Hahaha~! :D Tak, tak, zwłaszcza jak gotuję coś w kuchni xp
-Ćwiczenia o każdej porze dnia i nocy, w każdym miejscu~!
-Ale od teraz będziesz mi bardziej potrzebna.
-Serio??! o.O A dlaczegóż to??
-Zakładam bloga, więc pora wyciągnąć wszystkie zwariowane pomysły.
-Serio~?!! O.O
-Sero, serio~! ^^
-Matko~! Jak się bardziej z tobą połączę to ty staniesz się Królową~! :D
-Widzisz jakie korzyści~! xp To co?? Zaczniesz się bardziej udzielać, moja częścio zwariowana??
-Biorę mojego tęczowego lizaka i kicam z tobą~! ^w^
-Hahaha~! Nie zapomnij o żelkach~! ;)
19 sierpnia 2014 r.
-Blog założony~! ^w^ Można świętować~!
-Gratuluję~! ^^
-Dziękuję. Za chwilę wyślę ci link ;)
-Dobrze. A ja wyślę ci poprawione rozdziały.
-Kochana jesteś~! :*
-W końcu to ja~! :p Powiem ci, że się uśmiałam z jednego błędu. Zamiast "serce z żalu" napisałaś "ser z żelu" XD
-Buahahaha~! XD Mistrzem jestem~! xp Oj no, jak piszę to za mało się skupiam. Plus taki błąd mi się nie podkreśli :p
-Prawda, prawda. To wysyłam linka, bo ciekawa jestem.
-Już~! ^^
Wrzesień, 2014 r.
-Masz, przeczytaj.
-Co to?
-Taka krótka historia.
*15 minut później *
-Fajne. Pierwsze yaoi.
-Oczywiście~! ^^ Wiesz, tyle tego czytałam i czytam, że musiałam napisać ^^
-Wiem, wiem.
-Później przepiszę i wstawię na bloga. A na razie odpiszę ci na karteczkę :p
-Mam się bać?
-Tak.
-Oż ty~! Litości~!
-Przykro mi, sadystką jestem xp
Lipiec, 2015 r.
-Napisałam pierwszy rozdział nowego opowiadania~! ^^
-Serio?? o.O A co z Twin Blood??
-Piszę dalej. Przecież mam dopiero 4 rozdział z 2 serii :p
-Nie pomyli ci się?? :p
-Nie-e~! :p Popisałabym dłużej ale wpadł mi pomysł na shota, więc kicam ze swoją weną do komputera xp
-Skoro tak to nie przeszkadzam ;)
Pażdziernik, 2015 r.
-Ale cię wzięło~!
-Nas wzięło, droga weno~! :p
-Jebło nas totalnie~! Sześć postów pod rząd~! xp
-W tym 3 rozdziały Danse Macabre :p
-Plus wszystko nie takie krótkie. Brawo my~! ^w^
-To co?? Robimy sobie odpoczynek co nie?! ;)
-Najpierw sen, a po tym do sklepu po soczek i chrupki. Bo nic słodkiego nie ma, a bez tego ja nie pracuję :p
-Świetny plan~! Ale najpierw kolacja, bo głodna jestem ^^
-Ok~! :3
Kimie, Isoshi (wena), Wariatka, 2016 r.
I: I minęły 2 lata~!
K: Nom~! ^^
I: Jakoś bez przekonania to mówisz -.-
K: Ale ja wiem, że to już 2 latka~! Bardzo się cieszę, że to moje dzieciątko tak bardzo się rozwinęło~! :3
W: Jak już to Królestwo~! *.*
K: Hahaha~! :D No tak, no tak~! ^^ Jednak jakoś zostałam Królową ^^
I: Nie jakoś, tylko przez twoje cudne dialogi~! ^^ Twój ukryty talent :p Chyba trzeba wysłać Mine jakieś kwiatki, bo to ona cię tak zatytułowała ^^
K: Jej to Vibovit wyślę aby miała jeszcze więcej zwariowanych pomysłów :p
W: A co wyślesz swojej kochanej bratowej?? I za co??
K: Jak to za co?? Dzięki niej moja rodzinka się rozwinęła~! ^^ Plus jej kłótnie z Aho w komentarzach są po prostu zajebiste~! xp
I: A Ryo-chan??
K: Isoshi zadajesz naprawdę głupie pytania. A z kim założyłam i prowadzę fanpage'a?? Plus ona pisze o moim kochanym Gazetto ^^
W: A co Sugą-senpai??
K: Też bardzo ją lubię ^^ Wiesz, KnB łączy ludzi xp Plus pamięta o moim blogu ^^
I: Jeszcze Basia~!
K: Tak, tak. Zaskakuje mnie, że komentuje każdy rozdział. Oczywiście nie robi tego często ale piszę i dzięki temu wiem, że ktoś to wszystko czyta xp
I: Czyta, czyta~! Skądś są przecież te wyświetlenia xp
K: Tak, tak~! ^^ Mam jednak nadzieję, że więcej osób się ujawni i skomentuje chociaż krótko ^^
W: I będzie więcej osób do Ferajny~! ^w^
I: I pomyśleć, że na początku nie szło nam najlepiej.
K: A teraz tyle opowiadań~!
W: Z którymi się nieco nie wyrabiamy~! xp
K: Cichaj tam~! XD Po prostu potrzebowaliśmy nieco odpoczynku. Ale spokojnie, Isoshi weźmie się do pracy :3
I: Nooo.....
K: Więcej entuzjazmu albo Sei-chana zawołam -.-
I: Oczywiście~! :D
W: Nie denerwuj Króla, idioto. :p
I: Król mi nic nie zrobi~! Za bardzo jestem potrzebny jego ukochanej~!
K: Za to ta ukochana może walnąć cię w łeb za nie słuchanie :p
I: Ha. Ha. Ha. -.-
W: Co dalej??
K: W sensie??
W: Jak długo będzie istniał blog??
K: Dopóki są pomysły to jest blog ^^
W: To do pechowej 13~! XD
K: Co~?! O.O Mam pisać 11 lat~??
W: Czemu nie??
I: Jak już to w tym czasie książkę wyda :p
K: Fajny pomysł. Jednak najpierw muszę wymyślić bardzo ciekawą fabułę i w ogóle.
W: Albo wydasz tomik "Kuroko no Basket w innej odsłonie" ^^
K: Hahaha~! :D Dobry pomysł :p
I: Jak już to "Tęczowe Królestwo na różowej chmurce" :3
K: To jest urocze ^w^
W: Albo "Imperium Tęczy"~!
I: Ta, i Akashi w tęczowym kimonie.
K: Hahaha~! Oj, na to on by się nie zgodził :p Za to Niji zapewne chętnie ^^
I: A jakie mamy plany??
K: Planów jest dużo ale tych najważniejszych nie zdradzę ;) A z wykonaniem mamy czas. Co nie?? Pomysły muszą trwać. ^^
I: Niespodzianki być muszą ^^
K: Może nawet drugi blog powstanie ^^
I: Jeszcze więcej pracy -.-
W: Jeszcze więcej zwariowanych pomysłów~! ^^
K: Tak moi wariaci :D A teraz koniec pogaduszek i idziemy na imprezę~! Trzeba poświętować ^w^
I: Oczywiście każdy może się dołączyć ;)
K: Królestwo otwarte~! Pora powspominać~! ^w^







